Wegwijzer bij klachten
Heeft u een zorg, ontevreden gevoel of een klacht?
Het kan voorkomen dat u een zorg, ontevreden gevoel of klacht heeft. Of misschien heeft u iets gesignaleerd waarover u in gesprek wilt gaan of waarop u actie wilt ondernemen. Of u nu ouder bent van één van onze leerlingen of medewerker, uw mening is voor ons waardevol.
In de meeste gevallen kan uw zorg of ontevredenheid in goed overleg opgelost worden. In sommige gevallen lukt dat helaas niet. In onze Wegwijzer bij klachten of zorgen vertellen wij bij wie u terecht kunt en over de stappen die u kunt nemen.
Op onze school zijn de contactpersonen:
Directeur: Amarins Renema
Schoolcontactpersonen: Jacqueline Braak
Anti-pestcoördinator en Aandachtsfunctionaris: Roswitha van der Kooij
r.vanderkooij@rsteinerschool.nl
De externe vertrouwenspersonen:
Ellen Labree en Inez Ursem
Zij zijn te bereiken via:
GGD Hollands Noorden
Ellen Labree/Inez Ursem
Postbus 9276
1800 GG Alkmaar
Telefoonnummer: 088 0100550 (u wordt binnen 24 uur teruggebeld)
De volledige klachtenregeling vindt u in de folder hier: Klachtenregeling Ithaka