Gepubliceerd op: 09-10-2024 Nieuw

Kinderboekenweek 2024 - Boeken sparen voor de schoolbibliotheek

Lekker Eigenwijs

Het thema van de kinderboekenweek van 2024 is "Lekker Eigenwijs".

We begonnen de kinderboekenweek met een voorleesmarathon waarbij de leerkrachten voorlazen uit een boek met eigenwijze personages.

Net als ieder jaar hebben we een kleine wedstrijd tijdens de kinderboeken week. Dit jaar mocht je je verkleden als je favoriete eigenwijze boekpersonage. Een groot aantal kinderen was verkleed naar school gekomen, ieder op "eigen wijze". De jury heeft in elke klas gekeken, gewikt en gewogen en uiteindelijk werden er zes boekenbonnen uitgedeeld. Gefeliciteerd!

Hoera! Ook tijdens deze kinderboekenweek kun je bij van der Meulen's boekhandel sparen voor nieuwe boeken voor onze schoolbibliotheek! Meedoen is simpel; koop tijdens de Kinderboekenweek (t/m 13 oktober) een kinderboek (of 3 ;)) bij van der Meulen's boekhandel en lever het bonnetje in op onze school. We kunnen al bijna 3 nieuwe boeken kopen!