Gepubliceerd op: 26-08-2024

Herfstmarkt 2024

De datum is bekend: 19 oktober 2024 organiseren we weer een gezellige herfstmarkt op onze school.

Onze herfstmarkt is ieder jaar een geweldig feest, de kinderen kijken er altijd erg naar uit en er wordt vaak nog weken over nagepraat. Er zijn allerlei kramen, knutselactiviteiten, een poppendokter, grabbelfee, een verhaalvoorstelling, muziek en voor de inwendige mens is er in de gymzaal een groot restaurant. Elk jaar verwelkomen wij veel bezoekers vanuit het hele land die speciaal naar onze markt komen en daar zijn we best een beetje trots op.

De opbrengst van de markt wordt elk jaar gebruikt voor het verbeteren/leuker maken van onze school. Voorgaande jaren is het geld o.a. gebruikt voor:

• de put met pomp op het kleuterplein
  • het amfitheater op het voorplein
  • nieuw speelgoed op de pleinen en in de klassen.

Vorig jaar hebben we een prachtige spellentafel kunnen aanschaffen voor het 4,5,6 plein.

Kon er op het voetbaltoernooi gevoetbald worden in nieuwe sporttenues. En hebben de kleuterklassen prachtige verhaalkoffers met ostheimerfiguren kunnen aanschaffen.

Fantastisch wat we met zijn allen kunnen bereiken!

Dit jaar willen we het geld oa graag gebruiken voor: gereedschap voor de tuinwerkgroep en sparen voor het plein voor na de verbouwing. Daarnaast zal klas 6 zal dit jaar het restaurant runnen met het restaurantteam en kunnen zij hiermee €1000,- verdienen voor hun kamp.

We hopen u graag te ontvangen op 19 oktober!

ps. Er zijn helaas geen kraamplekken meer beschikbaar. Voor overige vragen met betrekking tot onze markt kunt u mailen